torstai 14. heinäkuuta 2011

Rinsessaponit - uusi poniblogi

Aloitin nyt toisen blogin, täällä kerron enemmänkin poneista ja talleilusta ja kaikesta muustakin poneihin liittyvästä. Kun mulla on se toinen blogi Rinsessa niin sinne en kirjoita niin paljon hevos juttuja. Aattelin et ois kiva alottaa poniblogi myös, ja kuten huomaatte tän nimeks tuli Rinsesaponit. Keksin sen tosta Rinsessasta, sit niil ois niinku joku yhdisävä juttu :p.

Mä olen Jasmin 'Jassu'. Tuntuu hassulta sanoa Jasmin. Oon syntyny 16.11.1998.
Oon vielä 12v, mutta marraskuussa sitten tulee se 13vuotta. Meen nyt kesän loputtua seiskalle. Mun perheessä on äiti, iskä, isoveli ja isosisko. Toki myös eläimet. Kaks koiraa Nanna, Toffee. Kaks omaa ponii Carmen IV, Naomi.
Ja ylläpidossa meillä on superihana Pretty Nowa. Nowalla mä kilpailen ja treenaan. Käyn estevalmennuksissa, mutta myös kouluvalmenukssissa. Tykkään hypätä esteitä ja kisata ;). On mulla muitakin tykkäyksiä, leffat, herkut ♥, kuvaus, ja kaikenäköinen muu. Mutta ei mulla oo muuta:).




Nimi: Pretty Nowa
Syntynyt: 28.3.1993 (18v) (Saksa)
Rotu: Risteytys
Re: 120cm
Om: Katrin Jokinen 
Sukupuoli: Tamma
Tuli ylläpitoon: 24.10.2010
"oot puolet mun sydämmestä♥"


Nowasta ei aina usko että on jo 18, Nowa on niin reipas mamma. Nowa on superkiltti poni. Nowa on loistava opetusmestari. Alussa kun Nowa tuli ylläpitoon olin vaan ratsastanut shettiksellä, ja parikertaa epil ja namil. Mutta en ollu hypänny esimerkiksi isolla ponilla, vaan karkilla. Kun Nowa tuli se oli innoissaan,(no on se myös aika kuuma), koska sitä ei oltu ratsastettu puoleentoista vuoteen, koska se oli ollu saikarilla, sillä oli mennyt tarhassa jalka. No kuitenkin me hypättiin se oli niin innoissaan, että se alko imemään esteille ja mä jäin hypyis jälkeen, nii Nowa ei välittäny. Nowa autto mua, se teki kaiken mitä pyysi. Pian tuli talvi, ei keretty hyppää
paljon ku lumi valtas kentän. Kunnon pakkaset tuli. Koko talvi ratsastettiin koulua, ja kehityttiin siinäki. Kevään tulessa alko taas hyppääminen. Kehityin paljon kiitos Nowan. nykyään hypätään kisoissa 70cm-80cm, ja kotona 90-100-80. Hypätään kaks kertaa viikossa ja loput päivän mennään kouluu. Nyt kesällä oon innostunu menemään ilman satulaa. No silti me ratsastetaan Nowan kanssa koulu väännöt vaikka ilman satulaa mentäiskin. No en jaksa selitelläenempään :)

Toivottavasti ryhdyt lukiaksi, -Jassu ja Nowa + muut ♥




2 kommenttia:

  1. voiks laittaa linkin siit sun vanhasta blogista jos ryhtyisin lukijaks :D

    VastaaPoista