maanantai 18. heinäkuuta 2011

Estetunti

Tänään jesko piti mulle estetunnin. Koska lähdetään keskiviikkona Espanjaan niin en pääse liikuttamaan Nowaa, mutta Ella liikuttaa. Espanjaaan ♥
No kuitenkin, mulla ei ollu kameraa mukana, eikä jesko muistanu kuvata kännykällä - tai sillähän me aina kuvataan, koska siinä on tosi hyvä laatu. Niin mulla ei ole mitään kuvia tai videoita näyttää. Ikävää..
Jospa kerron vähän. Meillä oli kolme estettä, koska vielä ei oo uudet esteet tullu. Nii meillä oli toisella pitkällä sivulla yhen askeleen sarja ja siinä keski halkasialla vino pysty. Aluksi se oli ristikko jolla verkkasin, Nowa meni hyvin. Sen jälkeen tultiin sitä sarjaa, ja sekin meni tosi hyvin. Mun piti vaan pysyy koko ajan kevyes istunassa, koska jos istun painavasti, niin se luulee, että hidastetaan. Mutta kun koulutunnilla mun pitää olla mahdollisimman painava niin sitten se on jääny vähä esteillekkin päälle, mutta sain itteni kuitenkin ylös. Lähestymiset sarjalle tuli hyvin, en oo vaan vielä oppinut kattoo siinä kevyessä istunassa askelia, aina ku meni esteelle tuntus ettei ne osu, mut aina sopisi.

Sen jälkeen se ristikko nostettii pystyksi ja me tultiin sillai että oikkeessa kierroksessa ja kulmasta sinne pystylle ja siitä jatketaan toiseen kulmaan sitten mennään siihen sarjalle. ja taas piti olla kevyessä istunassa, mutta se meni kyllä hyvin. Toisella keralla mentiin niin, että tultiin oikeessa kierroksessa pysty-okseri sarja ja siitä taas siihe pystylle. Nekin meni hyvin.

Nomppu oli niin hyvä, että jesko ajatteli että annetaan sen olla, mutta me oltiin hypätty oikeesti vaan joku 15min ja mä sanoin et haluun hypätä viel vähän. Nii sit jesko muutti sen sarjan kolmoissarjaks, se toi sen pystyn siihen toisen pystyn eteen. ja sinäki välis oli vaan yks askel. No tultiin se,  toisella pitkällä suoralla mun piti mennä 'kiitolaukkaa', jotta mulla olis laukka josta voin ottaa kiinni. No toi kolmois sarja meni ihan älyhyvin kans. Loppu tunnist aloin jo hahmottaa askeliakin, et siis osasin kattoo ne vaikka olin kevyessäistunassa.

En nyt jaksanu väsätä paintilla mitään rataa :/

Mulla on myös muuta kerrottavaa!
Pääsen sen matkan jälkeen kisoihin. Oon 2 päivää kotoon ja sitte mennään Kaken kisoihin. Kun Ida menee nii mä meen niitten kyydil. Ida menee Pepel. Me mennään 70cm, Ida menee saman luokan. Oon taas ihan innoissani. ne kisat on 27.7, unikeon päivänä. Ja ne alkaa vasta kello 14.00, ja siis silloin alkaa ristikko luokka. Oltiin tuolla kakella silloin 11.6 myös, ne oli mun ekat kisat Nowan kaa :)
Ja kun me ollaan niin tarkojja niitten kenttien pohjien suhteen, niin tuolla on hyvä pohja. Nowalla ei saa olla liian pehmee, koska sil on menny joskus se jalka nii se voi mennä uudestaa. Nowankaa on ennemmin liian kova, kuin pehmee.


Noi oli kaken kisoista :)
hihhii, mut ei mul muuta, moikka :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti