torstai 14. heinäkuuta 2011

Silmätulehdus

Hei, mun ensimmäinen oikein postaust on sitten tämä. Menin talille äitin mukaan tekemään karsinat, äiti teki ja mä harjasin ponei. Hain Nowan tavalliseen tapaani tarhasta ja  kiinnitin sen käytävälle ja me äitin kanssa huomattiin että sen vasemmanpuoleinen alaluomi oli ihan turvonnut ! Mä putsasin sen silmän märällä pumpulivanulla.Se autto, alla olevassa kuvassa ei oltu vielä putsattu
.














Sitten Idan äiti Tuija tuli katsomaan Nowan silmää ja toi samlla sairaalasta saatua lääkettä. Jonka päivämäärä oli mennyt vanhaksi, mutta se ei haittaa poneille vaan ihmisille. Se puhdisti Nowan silmän. Nowan alaluomessa oli hirveästi rähmää. Se aine auttoi puhdistamaan sen. Nowa ei kyllä toi pahemmin haitannu, yhtä iloinen kuin ennenkin. Tänään meen tekee myös iltatallin niin äiti näyttää miten pistän silmätippoja Nowalle, kun huomenna mun pitää pistää kun meen tallille.  
En saanut vieläkään ratsastaa kun oon kipee, ylihuomenna saan kai :). Oon vaan syöny jätskii, ku se auttaa tähän kipeyteen.

Harjasin myös Namin. Olin tyytyväinen kun sain sen suusta kiinni ja vedetty sieraimist ym. ku se ei ylensä anna :D.




1 kommentti: