perjantai 15. heinäkuuta 2011

Sadepilviä

Tänään on mennyt koko päivä talilla, tai ainakin suurimmaksi osaksi. Heräsin joskus 11, ja olin muutama tunti hereillä ja menin tallille. En voinut vielä tänäänkään ratsastaa mutta huomenna voin, odotan sitä innolla. Ihanku en ois päässy vuoteen ratsastamaan.. oon ollu vaan kolme päivää ratsastamatta ja sekin tuntuu jo liian pitkältä :D
No kuitenkin, meen varmaan huomenna ilman satulaa, en tiiä vielä.



Pyöräilin talille, silloin jo tihkutti, ja sää oli sellainen kostea. Musta se kuitenkin oli kiva, että sää oli sellainen. Tai siis kun ilma oli niin raikas. Eikä mua se tihkutus haitannu, en tiiä oonko enemmä kuitenkin aurinko ihmisiä, mutta välillä nää sade päivät on iha jees. Mä tykkään näistä päivistä niin kauan kunnes ei ala kaatosade. 
No kuitenkin talille päästyäni huomasin, että yks Oona oli antanu jo päiväheinät, se tuli mua vastaankin. No en viittiny Nowaa sieltä tarhasta ottaa pois joten vein harjat tarhaan ja harjasin sitä siinä  samalla, kun se söi. Sen verran sisään otin että silmä tipat pistin.

En käyttänykkään tota pumpulivanua, koska tajusin, että toi oli likast 
vettä joten otin uuden ja kastelin sen hanasta :D



Sen jälkeen kun olin harjannut nowan puhdistin kamoja. Toin jakkaran, ämpärin, pyyhkeen ja varusteshamppoon siihen ulos. Halusin olla siinä ulkona vieläkin. 
juurikun olin saanut kamat putasttu niin alkoi satamaan vähän enemmän. Ei siin kyll kastunut sillai nopeesti, koska se sade oli kuitenkin heikko vaikka tuli vähän enemmän, tajuutteko :D ?
No vein kamat sisään ja  puhdistin ämpärin ym. 

Nami =)

Nowa=)

Sitte hain Namin ja harjasin vaan jalat ja laitoin sille pintelit, ajattelin myös pistää buutsit, koska halusin nähä onks se söpö :D Huomasin kuitenkin ettei Namin buutsit ollu siellä joten otin äkkiä pintelit pois ja laitoin sen tarhaan. Tarhaan pistin, koska keksin, että pyöräilen kotiin hakemaan buutsit - ja niin tein. Hain ne buutsit kotoa ja myös vesipullon - ja äkkiä takaisin tallille.

No sen jälkeen olin ottamassa Namia sisään TAAS  niin Nami olisi halunnut leikkiä. Nami tekee sellasta et se haluu, että sen kassa juostaan tarhassa, sen mielestä se  on hauskaa :p Nami joutus sitte tulemaan sisälle, otin myös Nompun sisälle, koska siellä satoin niin pistin Nowan Namin karsinaan niin se näki Namin siihe käytävälle ja Nami Nowan.

Aloin harjamaan myös Namia. Harjasin sen läpi ja laitoin taas ne pintelit ja nyt sain vihdoin myös buutsit. Innostuin myös siinä samalla, että mähän teen Namille letit, ja lettien teko alkoi. tein ekaakertaa sellasia sykerölettejä, en tavallisia, tai tavallisia kisoissa, mutta ei sellaisia pitkiä vaan ne sykeröt. No kuitenkin, mulla ei ollu kumilenksuja, mutta löysin Idan liitutaulusta muutamia :D No sain jotkut tehty..
Lettien innostuksesta innostuin laittamaan Namille varusteet, ja tein siitä kisaponin, vaikka en ratsastanu.. :D




Pari kuvaa nappasin ja sitten varusteet pois :D

ja täällä kotona oon kattelu kemiön kisoi nettiTV:st :D

No ei mulla muuta, sitte tulin kotii ja näin, mutta moikkaaa! :D
-Jassu ja Nowa + muut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti