tiistai 23. elokuuta 2011

Kuvaton postaus

Moii, nyt ei ole valitettavasti kuvia, koska kukaan ei niitä ole ottanut. Juuja anteeksi, nyt kun on alkanut koulut plus Nowalla on  loma (joka loppuu perjantaina) niin postauksia ei tule ihan 24/7. Koulu vie aikaa.. mulla on melkei kaikkki päivät kolmee tai neljää.. vaan yks puol yhen päivä. Niin sitten hetkio pitäis olla kotee, ja sitten talille ja on jo myöhä. Tänäänkin tulin kotiin vasta joskus kasin maissa. Vaikka ratsastin vaan Namin ja kävelytin Nowan.

Menin koulua Namilla. Yritin saada sen rennoksi. Ja se onnistui, tai Nowa oli aika rento. Alussa jo se antoi aika hyvin periksi. Taivuttelin, ja tein tosi paljon voltteja. Kääntelin joka suuntaan, että se olisi hyvin pohkeen edessä.
Aika pian kun olin noussut selkään äiti tuli tekee karsinoita, vaihtaa vesii ym. No sekin näki nyt ekaa kertaa livenä ku mä ratsastin Namii. Ku se pelkää aina ihan hirmusesti, että nami on hullu ja mää putoon ja jään roikkuu jalustimesta :D. No nyt äiti ainakin näki kuinka kilti Nami on ja eikä nami ees pelleilly. Naimkaa täytyy vaan olla rauhallinen, nii sekin on. No kuitenkin. sitten ravailin siinä. Nami alko antaa vaan enemmän periksi, mutta myös kun se alkoi rentoutuu se alko vaatii mun käyttää pohjeta, ettei se pysähdy. Tehtiin vähänn pohkeen väistöjä ja kaikkea jännää.

Tein myös niin sitten kun laukkasin, että tein boltin pysähdyin ja jatkoin laukkaa, se oli hauskaa. Nami kuunteli hyvin. Äiti putsas siinä samalla vielä tarhoja.
Sitten kun olin lopettamasa niin äiti lähti. Korjasin Namin kamat äkkii pois ja vein sen tarhaan. Kävelytin Nowaa, ja laitoin senkin tarhaan.. Raija tekikin ilta-tallin niin se pisti ponien ruuat.

:) No ei mulla muuta.. SORI TÄÄ TYLSÄ POSTAUS JA KUVATON!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti