perjantai 26. elokuuta 2011

Ratsastin Nowan viikon loman jälkeen, tulos:

Joo, Nowa teki ilopukin puomin päällä, niin lensin tolpapa päin, koska en ollut osannu varautuu :D. Se oli ollut este, mutta olin ottanut sen puomin alas joten lensin tolppaa päin ja kannatimeen kiinni. Pikkunen oli vähän vilillä tuulella :)
Sitä ennen olin hypännyt vähän Namilla. Tuli pari pudotusa, kun ri ollu ponnistus puomia, niin toin sen aina liian lähelle. Mutta ei hypätty kun pari kertaa niin ei sillä väliä :D. Tai siis muutama kerta, koska nostettiin sitä yhtä pystyä koko ajan, no ei ees paljoo :).

No Nowa vaan innostus siinä. Otettiin äkkiä kamat pois ja näin, kasteltiin mut kättä ymsyms. Sitte kotona, mentii näyttää äitil ja äkkii pulssii, kattoo ettei ollu murtunu. Se oli niin kummallisen mallinen. No ei ollut onneks. Joku veri juttu oli vuotanu siel sisäl ym :D.
No sain tollasen ihme jutun joka pitää mun kättä suorassa. Ja se oli mulla tänään koulussakin. :)

Noo ei mulla muuta=)
-Jassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti