torstai 18. elokuuta 2011

Salo 17.8

Tutliin eilen Keskiviikkona niin myöhään, etten jaksanut postata. Videoni ei ladannut millekään koneelle!

Joo nytten siitä miten kisat meni.
Nowa oli verkassa hyvä, tai siinä kun kävelin ja ravailin. Tyttö ei sählännyt tms. Hän jopa rentoutus. Sen kanssa oli mukava siinä mennä.
80cm meni hyvin. Oltiin kolmansia. Rata oli aika perus, mutta siinä oli trippeliä, sarjaa yms :)
Pidin oikeastaan radasta. Kaikin puolin, siis Nowa oli kiva, tai no rauhallinen. Eikä se kaahottanut vain etten päin, niin kuin se ylensä tekee. No kuitenkin, Nowa toimi hyvin. Se oli hyvin pohkeen ja ohjan välissä. Paikat ei kuitenkaan aina osunut, mutta ne oli olmia mokia. Joka odotin liian kauan, että se  tuli juureen tai en odottanut. Mutta niin kävi vain parilla esteellä. Rata oli kuitenkin kokonaisuudessa hyvä. Yhdessä kohtaa oli sillai, että minä olin 1. ja ida 2. ... mutta sitten kaksi heppaa tuli ohi :( Ei saatu tehdä kaksoisvoittoa :D No kuitenkin, oon tyytyväinen tohon.

80


80

80

80


95cm mua vähän jänitti, että unohdin vähän ratsastaa. Nowa kielsi esteelle 4. Siinä oli linja ja siihen se kielsi.
No syyt siihe.. aloitan sanalla OMA MOKA. No hypättiin se kolmas este ja siinä oli tulossa se seuraava. Se toinen oli vähänkuin ala mäkeen ja siinä välissä täytyy nostaa poni. No minäpä unohdin sen noston, joten Nowa oli pitkänä alhaalla, naama alhaalla, ja minä vähän kuin 'kaulanpäällä', ja esteen alla oli erkoiseste, niin se sai vähän kuin myös syyn kieltämiseen, vaikka se oli moka ja näin. Mutta josa minä annan ponin pään olla maassa tottakai se ihmettelee sitä sitten. No sitten multa lähti jalustimet, laitoin ne äkkiä jalkaan ja jatkoin uudestaan. Meillä ei mennyt kauaa. Sitten nostin ponin ennen estettä ja läpsäsin hennosti lautaselle raipalla. Varmuudeksi.. olin shokissa! No sitten minäkin vähän heräsin ja aloin ratsastamaan. Yritin katsoa paikat ja nämä, halusin mennä loppu radan kunnialla. No kun perusrata loppui (en päässyt toiseen vaiheeseen, joka olisi ollut perässä.) niin pari kyyneltä tuli omaan silmään. Syy ei ollut, se että poni kielsi tai tarkoitan että poni olisi ollut qusipää, koska se ei ollut, vaan syy oli se a) luulin, että äiti suuttuu, kun Nowa on poni joka hyppää kaiken ymym. ja nyt minä sain sen kieltämään b) läpsäsin sitä lavalle vaikka se oli oma moka..

No Jessica=jesko yritti rauhoitella, ettei se äiti suutu. Minä vain yrittelin taputella Nowaa ja halailla. No jesko soitti äitille, ja kertoi miten meni. No äiti sanoi, että sellaista sattuu, ettei saa murehtia sitä. Varrsinkin jos loppurata meni hyvin. Vein Nowan sinne traikun viereen ja otin kamoja pois. Idalla oli rata aika pian mun jälkeen niin Jesko jäi katsomaan sen. Halailin Nowaa ja toivoin ettei se suutu siitä raipasta ♥..
Yksi mun tuttu Mia sanoi kanssa, että se loppurata oli hyvä. No minä vielä silmät punaisina mietin. Jesko sitten tuli siihen, ja halaili mua, ettei se yksi raipalla lapaan lyönti haittaa, että on sitä pahempiakin nähty. Nos esitten auttoi ja aloin pikku hiljaa rauhottumaan. noo sinä se kaikki sitten meni ja näin.

95

95

95


95




No joo hyppään taas vähän, mutta yksi yllätys oli kun tuli seitsemän kärki niin siellä oli nimi,nimi,nimi,nimi,rautamaa, NYLUND, nimi.. juu ja mä kielsin, ja ida tiputti yhden ekassa vaiheessa. Ja me oltiin SIJOILLA!! Eli ei mennyt muillakaan hyvin. No muutama heppa meni ohi, mutta kuitenkin.. miten tämä voi olla mahdollista. Ja kisoissa ei ollut oista rautamaata/nylundia.

No sitten taas siinä kun me odotettiin 80 palkintojen jakoa niin joku ulkomaalainen mies  tuli juttelee mulle. Ymmärsin sen ekat kysymykset, mutta onneksi Jesko tuli siihen ja osasi puhua sille. Se tykkäsi Nowasta. Kyseli kaikkea ym. :)

No en tiedä mitä vielä höpöttäisi, kivat kisat. Ja lopussa mäkin tajusin, että sen 95 loppurata olikin ihan hyvä. Tänään ratsastin Nowan eteen-alas ja huomenna sillä alkaa viikon loma. Tekee hyvää, kun saa lomailla.
HEIDO!
-Jassu
PS. kaikki kuvat aw.kuvat.fi
pps. en lukenut läpi eli k-virheit on

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti