lauantai 6. elokuuta 2011

Voittajan on helppo hymyillä

Kisat meni todella hyvin. Me.. me.. voitettiin molemmat luokat !!

Ei ollut turha reissu, nyt tuli mun ekat voitot/sijoitukset. Mukaan siis tuli kaksi sinivalkoista ruusuketta ja kaks pokaalii. Oon iha intsinä niist pokaaleist.. heh en tiiä miks. Oon muutenkin iha intsinä, no kai sitä saakin olla.
Nyt täytyy vaan ostaa narua ja nauloja ja tehä seinään ruusuke naru. Pokaalit pysyy lipastolla. Sitten äiti vähän pelkäsi, että kun meen palkintojenjaookn niin Nowa on iha villi. Kun Nompun omistajat sannos, ettei se oikeen pysy paikkallaan. Ihan hyvin se pysyi, 70 toiseksi tulleen poni vähän pyöri niin Nowakin. Mutta eipä se haittaa. Parin ympyrän äjlkeen se oli taas 'rauhallinen'. Itse kunniakierroksella Nowa ei ees lähtenyt kiitolaukkaa. Oisin kyllä halunnut jotta oisin voinu mennä kaks kunniakierrost ku en saa sitä kiinni ;-). 

Seiskakympin rata oli hyvä. Kyllä Nowalla sitä vauhtia kuitenkin riittää, se on niin innoissaan aina. Nowa oli kisoissa ylipäätänsänkin todella kiva. Se oli säädettävissä, se kuuntelis hyvin mua. Oijjoi oon siihen niin tyytyväinen.

Kasikympinkin rata oli hyvä. Siinä Nowa oli vähän rauhallisempi, mutta ei paljon, onneksi. 
En nyt tiiä mitä sanoisin. Niin kasikypmin verkassa huusin okseripystyperään, sitten olin kääntämässä siihen okserille sitten sellainen musta hepo tulee mun eteen jolla oli sellaste tyylikkäät pinkit suitset ja sit se oikee kääntää pään se ratsastaha huus mulle mä huusin kyl ensi.. joo että meinas tulla päi meno :D. En ollut ees kuullu sitä huutamist, mutta joo antaa asian olla. Puhun vaan asiat suoraan:D.

http://www.youtube.com/watch?v=k_s7pmVhCvI

blogger ei suostunu ladata !! >:(

Olin oikeestaan enemmän tyytyväinen tohon 80cm rataa :)

Bufetti oli kisapaikalla hyvä, vaikka en sieltä pahemmin mitään ostanut. Ei ollut nälkä.
Kuvaajia näytti olevan paikalla, yhellä oli ainakin omat sivut joten sieltä sain kuvia, muista en tiedä :).
Noo, ihan sama. Yks oli ottanu hienoja kuvia niin eipä se mitään ettei ollu muita.

Meijä iskä oli kyl ihan tohkeissaan. Se viestitteli koko ajan äitille väli aika tietoja.
Ja jeskollakin meni ihan jees namilla :) Tuli kolmanneks Naimlla.

Luokka 4 70cm arv. 367.1 (A2/A2), Vakka-Cup osakilpailu poniratsukoille
1. Jasmin Nylund - Pretty Nowa, Kotimäen Ratsastajat ry. 0,0; 18,68s
2. Nea Siivonen - Juliette Perfection, Laitilan Ratsastajat ry. 0,0; 21,95s
3. Anni Hellstén - Hydravion, Laitilan Ratsastajat ry. 0,0; 22,90s
4. Mira Karhunen - Edia, Ratsastusseura Valkür ry. 0,0; 25,'12s

Luokka 5 80cm arv. 367.1 (A2/A2), Vakka-Cup osakilpailu hevosratsukoille
1. Jasmin Nylund - Pretty Nowa, Kotimäen Ratsastajat ry. 0,0; 18,56s
2. Milka Kaitanen - Jar Jar Binks Junior, Mynämäen Seudun Ratsastajat ry. 0,0; 19,03s
3. Jessica Nylund - Naomi, Kotimäen Ratsastajat ry. 0,0; 19,62s





Palkintojen jako (80cm)




Kivat kisat oli ja ystävällistä porukkaa :). Kaikinpuolin tyytyväinen tyttö on tämä tässä. Oli meillä myös hyvä kisa hoitaja mukana IDA. Äänikin kuului videolla . Seiska kympin palkintojenjaon ida kuvas vähän pätkissä :D.
Kiitos hapero.kuvat.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti