torstai 15. syyskuuta 2011

ARVATKAA MITÄ!

Arvatkaas mitä! Mä pääsin kisoihin (;. Sunnuntaina on Raisiossa kisat - Alvan-talilla. Oon nii inoissaan, koska en pääse usein kisoihin.  Sinne kisoihin tulee myös mun kaveri Katsu Katariiina, jonka kyydillä me mennäänkin. Sen isosisko Anniina on ennenkin kuljettanut mua, kisoihin ja valmennuksiin. No okei vaan pari kertaa.
Mutta joo, mennään Alvan kisoissa 90cm ja 80cm. Toivottavasti ei nyt kauheesti satis, että pohja pysyis hyvänä.
Meijän täytyy kylläkin jälki-ilmoitautuu, koska tiistaina oli viiminen ilmoitautumis päivä. No täytyy maksaa vähän enemmän. Ei paha, koska alva ei muutenkaan hinnoittele yli :)

No tänään ratsastin vain Nowan, koska Jessica oli ratsastanut jo Namin sen rokotusloman jälkeen.
Nowa meni hyvin. Ratsastelin sitä sillai eteenalas. Eli aika rennosti. Koska mentiin sateessa nii ei Nowan kaa oo kiva mennä sateessa. No ei tehty mitään ihmeellistä, joten en jaksa selitellä.
Ratsastuksen jälkeen pistin nowalle sellaisen ruskean verkkoloimen, jonka selän päällä on fleasea ja sitten lavan kohtaa. Ja sen päälle vielä ohut sadeloimi.

Äiti tuli sitten kun olin jo kerenny kotiin nii se tuli teke karsinat yms. :)

No ei mulla muuta odotan kisoi :)
MOIKKAA
ps. katsun heppablogi http://leppakertun.blogspot.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti