maanantai 19. syyskuuta 2011

RR Alva -onnistuneet kisat


HEII
Mulla js Nowalla meni kisat hyvin! Meille tuli voitto molemissa luokissa!! Nowa poni oli hieeno. Eli siis joo, mentiin 80cm ja 90cm. Meijä päivä alko siitä, ku aamulla mentiin tallii, meillä ei ollu aikaen herätys(9.30). Nii tallissa mä harjailin Nowaa ja Jesko meni vielä herättämään krisua, yhtä jeskon kaveria. Sellanen poika, no kuitenkin se tuli ihan läpällä mukaa hoitaa koirii :D. No Sitte joskus puolen tunnin päästä Anniina tuli hakemaan traikun. Tehtiin niin, että mut ja Nowa otetaan ensi, sitte vasta haetaa Katsu ja Kerttu. Nii ja Anniina ja katsu on siskoksii. Ja katsu o jeskon paras ystävä. No niin Nowa pistettii koppii ja sitte haettii katsu. No sitten nokka kohti raisiota, joka on ihan lähellä meitä.

Raisiossa, katsottiin hetke 60cm 10 ekaa ratsukkoa, sitten pistämään ponit kuntoo. Ja siis noi kävi siin välis maksamas yms. No ponit oli rauhallisii nii ei tullu mitä sählinkii. Sitte mentiin vielä hetkeks kattoo siihe käsihevos alueelle kisoja. Noo sen jälkee ku oli tullu 60cm palkintojen jaot yms. nii sai tutustuu rataa..no mää katsu ja jesko käveltiin rata. No olin eka lähtiä niin äkkii verkkaamaan. Tuli vähän kiire ehittii ottaa muutama hyppy, no ei se haitannu.

80cm rata meni musta ihan hyvin, enemmän ois saanu laukka pyärii mut kuitenki iha jees. :)
Ratakin oli iha kiva. Ja kenttäkin oli iha hyvä. Kuuluttaja sanos kyllä nimiä väärin, mutta eipä se haittaa .. Nowakin oli Pratti Nowa.. ja Katsun ponin nimi o oikeesti Pretty Big Lady Bug, nii se sano Pratti big bag.. :D
Nii ja katsu lähti mun jälkee. Oltii eka ja katsu toka. No siinä tuli mulle ja katsulle kaksoisvoitto!! Mä voitin katsu 2. sij. Hihiii :) saatiin ruusuke ja pokaali.. mut ruusuke pistettii vääräl puolel.. mut ei sil välii :D.

90cm rata meni hyvin, paremmin ku 80, mutta olin kyl kasikymppiinki tyytyväinen. Tossa laukka pyöris enemmän. Otin aina välil likaa kiinni, mutta ei se mitään. Tässähän harjotellaan. Jesko sanos et voidaan testata pistää isompiin renkaisiin Nowalla kisoissa nii ei haittaa vaikka ottaisin vähän enmmän kiinni.
No tässäkin luokassa me tehtiin kaksois voitto :):). Mä 1 sij. katsu 2 sij. Sitte siin oli yks mies joka lähti vikan sit se jäi sinne kentälle va venaa 'jee minä voitin', mutta sitte tuliki nii, että 'nylund, malinen .. ja sit se' :D 90 sain horse sport linen tuotteita ja sain KL kahvikupit. Ja siellä oli jakamassa palkintoi mun luokkalaisen äiti.. sellasen jessen.. en ees tienny et ne omistaa sen.. täytyypä kysyy..

Noo mutta tässä kuvii ja nii se video: (ei kuvattu palkintojen jakoo)




80cm

80cm

80cm

80cm

80cm

80cm

80

90cm

90cm

90cm

POSEPOSE :D

öööööö..? :D





Sitte vielä Emman kuvia 80cm (alhaalla)







mut joo kuvii tulee kai vielä ku saan MOIKKA :)
ps. katsun heppablogi leppakertun.blospot.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti