lauantai 15. lokakuuta 2011

Tilattiin vähän hööksiltä.. + Hihs


Heissan! Me tilattiin tänään hööksiltä Namille martingaalit. Ku sillä on tollaset Dionin suitset, niin noi on siihen sopivat martingaalit. Vaikka ei nyt oo aidot ja sillai, mutta ei se haitta, koska ne on saman näköset. Ja Nowalle tilattiin toi vaaleanpunaine riimunaru, mutta se tulee sittenkin Namille, KOSKA Tuija(idan äiti) puhus, että ne menis Torstaina Hihsiin. Ja kysys mua ja jeskoo mukaan, mut Jesko on ollu nii monta kertaa, nii äiti lähti. Ei voitu mennä moneks päivää ku perjantai/lauantai laivallee! No nowa saa Hihsisstä jottai ;).
Sinne siis lähtee mää, Ida, Tuija, ja äiti. Oon innoissani, koska mä en oo koskaa ollu Hihssis.
     Tidii.. oivoi, mutta ei mulla mitää ihmeellsempää. PS. huomatkaa et oon tehny jo kisapostauksen!!!!
-Jassu

2 kommenttia:

  1. nii ja sit ku me mennää torstain ni sit siel ei oo porukkaa ku kaikki on lauantain ja sunnuntain :)

    VastaaPoista