lauantai 19. marraskuuta 2011

Mitä haluaisin

Joo, ajattelin tehdä tällaisen postausen missä kerron mitä haluaisin. Ja kaikkeahan mä haluisin, mutta tarkotan sellaisia jota voisin jopa saada.

Ratsastushousut Hooks 66,60 e. En tiiä mitä väriä, mutta joku noista.
Näyttävät kivalta :D
 Namille vakoset suojat. Kattelin Horzen, koska esim. equlinen suojat on tosi kalliita. Pelkät etusuojat makso 45e, ja tässä setissä tulee kaikki ja maksaa 41e. Tietty equline on ehkä kestävämpi, en tiedä mulla ei oo kauheesti ollu Horzea.


Jommatkummat, ehkä ennemin nää vikat ridahousut kaikista. Ne on tosi nätit. Mutta myös kalliit :(
189e. Mutta yhestä blogista bongasin nää myytävänä.

Tuolla Suomen Ratsutarvikeessa oon tullu uutta merkkiä John Whitaker. Kuitenkin siellä oli tosi nätti kisatakki josta oon kiinnostunut ;). Mut siitä ei oo kuvii.
Spooksin kisatakki, sinisenä.. Toi olis yks vaihtoehto, mutta ehkä  oon enemmä kiinnostunu siitä ratsutarvikkeen, mutta toikin on tosi kiva!
Talvitakki! Musta on nätti sekin on Horzelta, melkein samallainen on Kingslandilla, mutta kingslandi latu ei ole mitään hyvää, vaikka kallista onkin. Se on nyt kokettu. En tiedä onko Horze sen parempaa, mutta ainkin halvempaa. 109e.

Dyon chapsit. Tossa on nyt vähän erillaisia. Kaikki mun mieleen, värin pitää olla kuitenkin musta :)
En tarvitse kyllä chapseja :( !! Niin en varmaan saa noita, koska ne on myös kalliit.
Tässä on ny kertyny aika paljon kaikkea mitä haluaisin, mutta se onkin eri asia mitä saan :D.

Nyt en etsi enempää .. moikka!
-Jassu

5 kommenttia:

  1. Mulla nyt on sen verran kokemusta Horzen takeista, että vetoketjut ei oo kyl aina mitään parhaimpia. Mul jäi heti ekana jumittamaan, mut ei oo nyt enää kauheesti mtn jummaillu. Taskusta hajos vetskari mut ainaha sellasen saa korjattuu :)

    VastaaPoista
  2. OK :p

    NO mutta mul kyllä KL:ssäkin meni vetskari rikki, nii tää on sentää halvempi :D

    VastaaPoista
  3. mulla on noi keskimmäiset dyonit myynnissä :) mustat on ja käytetty jtn 10 kertaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siistii :) no mut onkohan ne ees mun kokoo ;P

      Poista
  4. ne on kai kokoo s :D ja noi dyonin koot on aika pienii. mut kattelin tos sun kuvii nii sull on aika pienen näkönen pohje kuten mullaki :)

    VastaaPoista