tiistai 6. joulukuuta 2011

Onneksi olen onnelinen, mikään ei mua huonolle tuulelle saa

Nyt tulee vain inffo, että olen niin hyvällä tuulella. palaset kloksahti kohdalleen, vaikka olen kipeä (tai sitten olen sekaisin kipeydestä). Noh ilon syy liittyy heppoihin ja siviilielämään :D. Tingting, nytten mua ei lannista mikään, niinkuin moni asia vähän aikaa sitten =). Ja kun kattelen ponien kuviinii tule niin kiva olo ku ne näyttää tyytyväisiltä :).  Katsoin kuvia kun aloin ratsastamaan Nowaa, kuinka kokematon olin ja kuinka paljon oon kehittynyt. Ja kaikkea muuta, ja mulla on muute 44 lukiaa! Kivaa :) Plus anonyymit, mutta niitten määrää en tiedä .. :p

Ja sitten ootan ens kautta =). Sitte musta oli kiva ku juttelin kattin kanssa, ku se sanos että onneksi nowa on teillä :). Ja muutenkin, Nowa ja Nami o nii kivoi :).
Nami ja Nowa kiittää 44 lukiaansa :)
-Jassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti