maanantai 16. tammikuuta 2012

Vihdoin !

Moi ! Nyt oon vihdoin päässyt vähän ratsastamaan. Olen kentällä päässyt kävelemään ja ravaamaan, ja pellolla voi myös mennä ! :) Mutta menen vasta huomenna. Ratsastin eilen kentällä, Nowan kanssa purin vähän enregiaa, kun se oli aikas iloinen :) ! Mutta kyllä se rauhottui, aluksi se vain kaahotti. Mutta kun vähän otti puolipidätteitä niin se alkoi keskittymään.. ja meni ihan hyvinkin ! Raivailin siis ja kävelin. Tein myös erillaisia tehtäviä. Voltteja, pysähdyksiä, siirtymisiä yms.
 Ratsastin namin sen jälkeen ja se meni todella hyvin ! Kuunteli kaiken hyvin ja oli tarpeeksi herkkä, muttei sellainen pommppia. Tein Namin kanssa vähän enemmän erillaisia juttuja.
Tänään, mulla oli koulu neljään ja menin syömisen jälkeen tallille Jeskon kanssa. Aloin pistämään Nowaa kuntoon, ja meninkin ratsastamaan, koska en viitsi piemällä mihinkään pellolle mennä. Nowa meni hyvin, paremmin kuin eilen, paitsi se pelästyi omaa varjoaan ja puhisi sille. Höpsö.. No Nowan kanssa menin keskiympyrällä. Meni hyvin, vaihtelin suuntia ja yritin saada sen rennoksi.

Namilla tein taas kaikkia kivoja juttuja. Kaikkea erillaista. Paljon erillaisia tehtäviä ja muuta. Nami oli vielä parempi kuin eilen ! Hän oli niiiin hieno :)

No ei mulla tässä muuta, paitsi, että oon vaihtanu nyt seuraa ! Se on Turun seudun urheiluratsastajat tai joku sellai :D. No kuitenkin se Ratun talli.. Ei saatu mitään hyötyy tost vanhast, kun ei maneesikaan ollu ilmanen. Tuolla saadaan vapaasti käyttää kenttää ja maneesia ja jottain :D.. Ja siellä käy aina välillä Kari Nevala, ja sitten sielä käy Anna kärkkäinen ja kouluvalmentajani Maija väinölä. Käydään sitten tietty vielä Sannalla, mutta noillakin voi käydä ! Aluelupaa ollaan juuri hankimassa, täytyy mennä vain sääntökoulutukseen. Mun ei kuulemman tarvitse mennä koulukisoihin, koska näytöt on tarpeeksi hyvät. No ei tässä varmaan paljon muuta asiaa ole. Moikka !
-Jassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti