sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Alvalla kuvaamassa + muuta

Heij, olin siis tänään kuvamaassa alvalla kisoja. Menin heti amulla jo sinne, menin sinne seuranani emma. Ja felkkukin liittyi seuraan jossain kohtaa.
Kisat alkoi 10, joten heräsim ysiltä, mulla oli 45min aikaa laittaa kaikki kuntoon. Ja kyllä mä siinä ajassa kerkesinkin hyvin. Äiti toi mut alvalle. Saapusin juuri sopivasti, eka oli lähdössä.

Emma tuli jossain 11 aikoihin. Kun se luuli kisojen alkavan silloin :D. No kuvailtiin siinä pitkinpäivää ja kuviakin kertyi 979, joten otin aika paljon kuvia. Mun kamera vaan sekoili, niin otin jollai manuaali jutulla kuvia, eli joutusin itse tarkentamaan ja se oli vaikeeta :D. Nojoo, mutta kyllä sieltä jotain hyviä tuli, ja tietysi koneella tarkensin niitä vähän.

Kisat loppus siinä jonkun yli kolmen :D. Tässä muutama kuva, joistakin :D






Alvan jälkeen vietiin felkku kotiin ja mä menin suoraan tallille ridaamaan Nowaa, nami sai vpn, ja huomenna Nowa saa vpn. Menin Nowan kanssa ihan rennosti. Hyppäsin muuten eilen pieniä Nowalla niilä nivel kuolaimilla, meni ihan hyvin! :D pysyi käsissä,  tietysti välillä otettiin aidasta tukea kun ei meinannut jarruttaa. Vaihdankin nyt ohjat isoihin renkaihin, eli pois deltoista. Nyt on Nowan vielä parempi mennä.

Huomenna saadaan siis tietää ne annan valmennus ryhmät, mutta joo moido ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti