lauantai 28. huhtikuuta 2012

Kisoihin valmistumista

Hehee, huomenna on siis kisat tuolla artukaisissa.Mennään 90cm. Tänään ratsastin Nowal sillai rennosti, mutta kuulolle. Nowa ei oikein kuunnellut, se meni kuin kameli. Pistin sille jossain vaiheessa gramaantit jottei se menisi koko ajan pää taivaissa, sitten se alkoikin kuuntelemaan hyvin. Gramaaneja ei tarvinnut edes lopuksi käyttää, kun se alkoi kuuntelemaan apuja. No sitten kun se meni hyvin lopetin. Jesko ratsasti Namin joten tallilla ei mennyt kauaa. Tehtiin talli hommat aluksi. Sitten juteltiin mukavia tuijabn ja idan kanssa. Kun Ida tulee meijän kyydillä huomenna.

Herätys mulla on puol seiska, meen tallille seiskalta. Mun piti pestä Nowa tänään, mutta pesin sen vain likaisista kohdista, kun ei mulla shampootakaan ollut. Pesin myös kamat tossa äsken, ja pistin takin pukupussiin, koska jesko ei suostu kuljettamaan sitä ilman pussia. No nyt on kaikki siis tehty.
Odotan innolla huomisia kisoja. Onneksi arvostelu muuttui ekassa ja tokassa luokassa. Tykkään enemmän A.2.0 arvostelusta, ja olisi kisatkin venynyt pitkiksi jos 71 lähtiää ja arvostelu olisi 367.1.. :D

Joo, höpötän taas kaikkea turhaa. Oon tosi kova puhumaan niinku ihan real life. Varsinkin iltasin, kun pitää selittää koko päivästä ymym. Ja sitten mulle tulee kaikki turhatkin asiat mieleen ;). Joo, ei mulla oo muta tärkeää asiaa joten moikka.
-Jassu

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos :) ainahan mennään voittamaan, mutta katotaan tuleeko sieltä voittoa D:

      Poista