tiistai 19. kesäkuuta 2012

Kenttäesteitä Ypäjällä

Elikkäs terve! En oo nyt postaillu mutta oon tehny ihan normi juttuja ponien kanssa, ja sitten niillä on ollut pari vp't ja näin. Olen itsekkin vähän lomaillut, mutta tietysti hoitanut ponnyt : ) Joo asiaan (en jaksa selostaa kaikkia päiviä) olimme tänään hyppäämässä ypäjällä kenttä esteitä, Namilla. Vain Namilla, koska Nowa poni rokotettiin eilen. Nami oli innoissaa, näki kuinka se tykkäsi maastoesteistä. Ja oli munkin eka kerta kun hyppään maastoesteitä (jossei paria tukkia lasketan  kitä shettiksen kanssa oon pomppinu).
Otimme kuvia aika paljon joten tässä kuvia, vaikka kaikki ei olekkaan hyviä laitoin ne silti että näette mitä tulimme. Eikä tuossa ole läheskään kaikki = ).



















tultiin myös takana oleva valkoinen este












                                                                rappuset


Nami oli siis ihan elementissään, hän rakastaa kenttä esteitä. Treenataan nyt kunnolla koulua, ja tietenkin kenttää ja mennään meidän seuran järjestämiin alue/seura kenttäkisoihin : ). Jotka ei ole kyllä vielä, mutta..

Lähden muuten lomalle italiaan keskiviikko (huomenna) yöllä, olemme siellä 5 päivää, koska veljelläni on siellä kisat, niin me meemme mukaan vähän lomailemaan. Ei ole mikään pitkä loma mutta ihan hyvä mulle : ).  Ponit menee sinne äitin siskolle. Siellä ne vain lomailee, ja syö vihreetä :).

okei moikka!
-Jassu

7 kommenttia:

  1. ne ei oo kenttäesteitä, vaan maastoesteitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. maasto ja kenttäesteet, mun logiikassa sama asia. Kutsun niitä miksi milloinkin samassa lauseessa voi olla kenttä että maasto :p

      Poista
  2. huii eikö sua pelottanu hypätä maastareita ilman turvaliiviä :D

    VastaaPoista
  3. Mulla on turvaliivi tuolla hupparin alla :)

    VastaaPoista
  4. sut on haastettu (-; http://iinasponylife.blogspot.fi/2012/06/haaste.html

    VastaaPoista