tiistai 5. kesäkuuta 2012

Kotimäki 3.6



Heei :) Tää postaus tulee vähän myöhässä, mutta sain kuvia vasta eilen, ja oon nyt kaverilla joten postaus on sen takia ollut hankalaa:D No jos menen asiaan. Heräsin joskus puol seiska, menimme tallille seittemältä. Ida tuli meijän kyydillä kisoihin. Hän olikin jo tallilla. Harjailin Nowan ja pistin kamat, sitten Nokka kohti kotimäkeä.

Oltiin siellä joskus kasin aikoihin. Käytiin näyttämässä paperit tms. Käytiin siinä tutustumassa rataan, pohja oli aika liukas. Rata oli kiva. Lähdin vasta 17, joten mulla ei kiirettä ollut. Näin hyvin idan radan ennen kuin menin verkkaamaan. Nowa oli aika säätäjä verkassa, tai se ei keskittynyt. Radalla otin Nowan kanssa ihan rauhassa koska pohja ei ollut varma. Se oli päältä liukas, mutta alla oli kovaa ja melko tukevaa. Arvostelu oli A.2.0. Rata meni musta hyvin, mutta kakkosesta kolmos esteele oli pientä säätöä. Mutta olin muuten tyytyväinen Nowaan.
jännitin jälleen aika paljon,mutta kyllä se omasta mielestä meni hyvin




No sitten olikin aika kiva yllätys, tuli voitto =) Taino jaettu 1 sija, koska toisella ihmisellä oli sama aika kun mulla, mutta voitto kuitenkin =).

Kisoissa oli kyllä tyhmä keli. Olis ollut kivat kisat jossei olis satanu, noo olin jokatapauksessa tyytyväinen.
Okei, moikka =)
-Jassu

2 kommenttia: