keskiviikko 1. elokuuta 2012

Luvia ja Hanko

Juu taaaaaaaas tullut taukoa. Ei nyt huvita yhtään päivitellä tätä. Kun ei mulla ole mitään videoitakaaan. Radat siis on kuvattu tms. Mutta ukkonen tais ehkä hajottaa mun koneen ja siellä oli kaikki videot :(.
No kuitenkin. Olimme hyppäämässä hangossa 25.7 hyppäsin Namilla 90cm ja 100cm.
90cm meni ihan hyvin, tuli nolla ja sijoitus :) Metrissä tuli 8vp, koska yksi pudotus ja yksi kielto. Ratana se kuitenkin oli hyvä. Kielto tuli siksi, koska otin sitä ensin kiinni, sitten heitinkin tuen pois. Mutta selvittiin kuitenkin läpi =).


Luvialla olikin molemmat ponit mukana. Menin namilla 90cm ja 100cm ja Nowalla 110cm ja 110cm (joukkuemestaruus)

Namilla 90cm meni hyvin :) Unohdin vain uusinnan tokan esteen joten siinä meni vähän aikaa, sijotuimme 6. 100cm toka vika tippus, mutta olin super tyytyväinen namiin.
Nowa oli ihan kamala verkassa, se oli seisonut koko päivän kopissa joten tämä johtui varmaan siitä. Se oli pohkeen takana ja todella vahva suusta. Radalla ei ollut mikän hyvä fiilis kun Nowa jyräili siellä :D Taisimme tiputtaa yhden. Siksi koska toin sen lähelle.

Joukkuemestaruudessa tippui kaksi. Nowa oli yhtä vahva ja pohkeen takana kuin ekassa luokassa. Tässä hän vain päätti että minä lähden tästä ja tästä ja tästä. Eli ei kuunnelut minua yhtään. Nowa päätti siellä miten mennään. Joten 2 tippui tämän takia. Kyllä mä sitä jossain kohtiin sain pidettyä. Ja ei välimatkat ollut huonoja mutta lähestymiset, koska se lähti melko kaukaa joillekkin esteille. Yhdelle esteelle se lähti niin kaukaa että lensin kaulalle, olin päättänyt että poni sähän tulet lähelle, mutta hän lähtee kaukaa. No otin kaulasta kiinni ja hyppäsin takaisin satulaan. Jalustimet olivat lähtenyt, enkä kerennyt pistää niitä jalkaan joten päätin no mennään loppu rata ilman kumpaakaan jalustinta. Onneksi ei ollut kuin muutama tästä 110cm radasta jäljellä sarja ja vika pysty.

Noo Olin kuitenkin tyytyväinen tuoho päivään. Nami oli hieno ja Nowa nyt on aina hieno =)

Veimme tänään ponit taas Tanjalle lomailemaan koska me lähdetään espanjaan jee :)!!
-Jassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti