sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Hankitreeniä!

Noniin nyt postaan, koska mulla on vihdoin kuvia. Oli mulla tosin tiistaina valkut, mutta en jaksanut niistä vielä postata. Benilläkin alkoi muuten hyppyloma nyt :). Okei menenpä asiaan.

Tänään menin molemilla pellolla. Pellolla oli hirveästi lunta, ponit sai oikein tehä töitä siellä. Menin Benillä eka pellolle. Aluksi Bennoa jännitti mennä pellolle, mutta sitten kun sinne päästiin oli poni ihan rentona. Menin pellolla ihan perus ympyröitä ja voltteja.
Benno meni tosi hyvin. Tässä kuvia, joo oon aika hassuissa asenoissa XD






 Sitten pistin benin pois ja otin Nowan. Nowa oli ihan innoissaan kun pääsi pellolle, Nowa rakastaa peltoilua, koska se luulee olevansa maastossa. Eilen, kun olin pellolla nowa vähän ilopukitteli. Tänään Nowa taas meni rauhallisesti, välillä annoin Nowan kyllä mennä reippaammin. Tein nowan kanssa paljon voltteja ja ympyröitä. Nowa meni hyvin.








Okei, mutta ei mulla muuta moro! :)
-Jassu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti