torstai 31. tammikuuta 2013

Haaste! + vanhoja kuvia!

ulle on tullut hirveesti haasteita, mutten oo jaksanu tehä niitä , nyt aattelin et voisin tehä haasteen jonka sain Tarulta. Tässähän pitäisi haastaa, MUTTA en jaksa xd.

Miksi aloitit blogin pitämisen?
-Siks, ku yks mun kaveri (yllätys, yllätys) piti blogia ja innostuin ,sitte se lopahti ja sit innostuin uusiks :D

Oletko kilpaillut? / Millä tasolla kilpailet?
-Täl hetkel meen kansallista 115cm, mut täl vuodel ois tarkotus mennä korkeempaa :)

Kauanko olet ratsastanut?
-No pienestä pitäen oon ratsastanu mun shettiksellä, menin sitä kerra viikos en ehkä sitäkää, sit tuli tauko ja ns. kunnon ratsastuksen alotin sillo ku nomppu tuli eli 2010, eli noin 2 ja puol vuotta oon ratsastanu pääsäännöllisesti:)


Koulu vai esteet?
-esteet! Vaikka kouluukin on kiva mennä..

Valmennus vai kilpailut?
-No valmennuksethan on äärettömän tärkeitä kisoja varten, mutta sanon kisat koska kisat o vaa se oma juttu!

Poni vai hevonen? Perustele.
-No nyt poni-iässä tietty ponit koska ponit o vaa niin kivoja, mutta hevonen sitte ku oon vanhempi, koska en jaksasi mennä poneil koko ikää :)

Onko sinulla ollut hoito-, vuokra- tai omaa hevosta?
-Omia ja ylläpitoponi

Oletko hypännyt maastoesteitä?
-Oon namilla! :)

Lempihevosrotusi?
-ei mulla oo sellasta =)


Korkein hyppäämäsi este?
-Njaa ehkä 130-135cm? :o


Namin hyvä kuntoien harja! xd

Tossa oli ny toi haaste :) On muuten ollu hirveesti Taikun treenejä tässä.. tai oon käyny nyt siel koulu treeneis,, olin eka kerra torstai enne mj valkkui nyt oon käyny kerra viikos, ja Benno o menny tosi hyvi. Viime Su oli estevalkka hypättii vaa vähä rataa, ei kauheest mitää. Benno ja Nowa oli hienoi! =)
Aattelin pistää tähä lisäks vanhoi kuvii=)! Ainii huome alkaa mj leiri taas=)!





































Mä niiiin kaipaan kesää <3<3<3!! :)
-Jassu

4 kommenttia: